selamat datang ke dunia ELLYN ! jangan kemana-mana ! teruskan meneroka ! ellyn SAYUNK kowrang !

Saturday 4 June 2011

new life at BONDA MAMA ~ yeay ! !

   wawah ! HAHA ! ngeng~ title tah pape jek an ! tp mmg aku da ade new life . ! yeay ! ! haha . sonok kutt klo da start keja . tp hasrat nak sambong study still ag ade dalam hati babe ! hehe .mesti mau punye . . . yeahh ! tp t bile da sambong study sure rindoo giler nak tinggalkan budak-budak kat sini yang mostnye manje giler ! HAHA ! and sure rindoo giler nak dengar dorang panggil "Teacher" ! hehe . macam taik ~ shit lah :p

ok ! bonda mama ni banyak cawangan . salah satunye kat balakong jaya . tempat aku keja sekarang :)

   ok . ok . da . aku mmg sonok kje kat sini sebab best . cume penat cikit ! hehe . normal la kan kalau da keje 2 sure la penat ngeng ! hehe . ok2 da !  nak share pic2 kat bonda mama ! hehe .  saje nak bagi korang jeles~~ HAHA ~ ngeng tol aku . !!
 yayen ngan kalesha . .  :) lupe nak bagitahu yayen pon student kat bonda mama :) wawah ! student gituuuu . .

 haaaa . . . ni pulak iqbal . Iqbal Wafi Tuah ! baru dua tahun tapi da macam 4 tahun . mummy ngan daddy dye bg makan cukup baik ! HAHA !

 si yayen dok buli kalesha ngan faiqa . :) HAHA ! yayen2 . . otai la tuh ! haha ! ngeng~~!

 yayen tido ta ingat dunia . ! wat cam tilam 2 dye punye sorang ! hehe .

 MARISA ! comel , kuat merajuk !

 kaisara . ! adek kpd kalesha . hehe . kalesha sayang giler kat adek dye nii . sampai menangis2 ta nak orang amik adek dye . aku suke nyakat dye cakap nak potong2 adek dye pastu goreng , bagi dye makan ! haha ! bapak kejam nak mampos aku nih !

 nk possing cam ne la sebnarnye ni . ?

budak2 tengah tido . .  mimpi apakah mereka . ? hehe .

   mr.B ! i da tau jage baby sikit2 . haha . see , hebad tak i mr.B ? haha . :* miss u la babe ! ;)

miss u a lot mr.B !!!!! :) :) HAHA ! ngeng !

   ok , ok , dah ! chaw~~

No comments:

Post a Comment