selamat datang ke dunia ELLYN ! jangan kemana-mana ! teruskan meneroka ! ellyn SAYUNK kowrang !

Thursday 7 July 2011

penat !!

   waaa . penat nye . . . hari-hari kena menjalani kehidupan yang begitu memenat kan . gila tak penat ! penat sgt ~! :p sebab tu lame gile aku tak update blog nih ! . HAHA ! GILERR ! camne nak jadi mummy kalau tak wat keja2 camni kan . ? HAHA ! mr.B , i da de ciri2 ibu mithali !! hehehe . :p berani kah u nak mempertikaikan kehebatan i . ? HAHA ! i memang hebad kan sayang . ?

   ok2 , dah . yang ni aku memang penat ngan someone ni . ! mulut manis giler . kadang-kadang menyampah pulak aku kat dye . ! hihhi . bukan pe , kejap cakap len , kejap cakap len . sayang aku kah kalau dok lepaskan aku kat mr.B ???? dulu mase aku syg ko , ko wat ta reti . skg baru nak carik2 kan . ??? knp . ? sumpah aku ssh nak caya kalau kau cakap kau sayang aku !! siyes !!

1 comment:

  1. hehe..lntak jew..owg mcm 2 xpyah dlyan mmg wt pnat jew..hehe

    ReplyDelete