selamat datang ke dunia ELLYN ! jangan kemana-mana ! teruskan meneroka ! ellyn SAYUNK kowrang !

Sunday 22 May 2011

petua mengatahui teruna lelaki ! OPPSS ! :)

   HAHA ! isyh , entry kali nih macam pelek je an . ? giler u ! cam 18sx . eh , eh , ! jgn lari ! bukan 18sx kutt ! NGENG . haha , ! ok babe , especially to guys kat lua 2 . HAHA ! padan muke korang ! aku da tau da camne nk tau korang 2 teruna lg ke tak ! haisyh ! ley la amalkan pasnih ! HAHA ! NGENG , lol la aku nih :)
untuk yang teruna sahaja . :) HAHA ! ngeng giler aku ! :p

   ok dude ! aku tau sume y bace ni mesti baik2 kan . HAHA :D ! perli beradab namenye nih :P ok2 , stop ! bende nih aku tau pas aku bace  1 news dr 1 magazine antarabangsa nih . ok la bace magazine antarabangsa yang padat ngn isu2 camni :) HAHA ! nampak noe gatalnye aku nih ! haha :D tak la babe :) ia boleh menambahkan ilmu yang sedia ade :) sebab aku ase kat skull ato kuliah korang memang tak belajar cara2 nak tengok teruna kan . ? (ok , itu sebab tak de sape yang tau kot :) ) hihi . tapi kalau becakap pasal dara wanita , fuhh ! memang sume tau kutt :) HAHA ! ok2 , dah ! malas nak cakap panjang2 . ni mukadimah jek nih . :) hihhi


   ok ! actually ta banyak sgt pon ape yang dikongsikan dalam majalah 2 . ok , before 2 aku nak ingat kan ta perlulah korang pecaya sangat ngn benda nih :) OPSS , aku tau korang-korang sume pandai-pandai kan . ? so pandai pkir la :) hihhi .


   kesimpulannye , keterunaan boleh di'check' melalui :

 Ada titik merah kecil di belakang telinga ketiga-tiga kerana bintik itu akan hilang dengan sendiri jika mereka melakukan persetubuhan . .

1. lelaki teruna suka mengintai-intai (curi pandang) perempuan cantik pd wajah berbanding lelaki takde teruna gemar melihat tubuh wanita . WAH ! ( means lelaki ta de teruna lebeh terserlah kemiangan ato mata keranjang :p )

2. lelaki teruna segera mengalihkan pandangan apabila ditentang wanita cantik manakala lelaki tak teruna mengekalkan pandangan .

3. lelaki teruna menunduk apabila dipandang wanita cantik dan menunjukkan reaksi gembira (mengetap bibir untuk cover senyum) tetapi lelaki tak teruna menunjukkan reaksi bersahaja .

4. lelaki teruna malu membuka mulut utk makan atau bercakap di hadapan wanita yg cantik... lelaki teruna seperti "kena interview" apabila bercakap dan badannya kaku .

5. lelaki teruna berdegup kencang jantungnya apabila mendapati wanita cantik menyukainya .

6. lelaki teruna membosankan apabila bercinta. gayanya agak "nerd" dan gemar berlagak utk menarik pasangannya .
  
7. lelaki teruna juga sanggup menghabiskan banyak wang utk pasangannya bg menambat hati pasangan .

8. lelaki teruna terlalu sensitif... mereka akan sering menghubungi pasangannya sehingga dapat dan akan rasa sedih yang amat sangat apabila diabaikan .

9. lelaki teruna sering mengagung-agungkan pasangannya dan mengatakan orang lain tak cantik... mereka akan bercerita tentang pasangannya dan memuji-muji pasangan apabila berbual dgn kawan-kawan . . HAHA ! kawan aku suke camni doe . so , thats mean . . . AHH ! malas aku nak pikir ! hihi . :p

haha . jangan tiru aksi ini ! abes la see u in court nanti ! :)

   ha ! da tau nih . . mr.B ! jage-jage la u ! nanti i nak check yg 1st line 2 . .HAHA ! ok , ok , dah ! :P

No comments:

Post a Comment