selamat datang ke dunia ELLYN ! jangan kemana-mana ! teruskan meneroka ! ellyn SAYUNK kowrang !

Saturday 30 April 2011

penat kot jadi 'MAK' . !

   dah ! oke , dah ! aku memang penat giler hari ni . ! giler tak penat ??! my mom ta de now..! owh , mak..! tahulah adek penatnye mak wat keje uma.. :(.. hehe.. tapi ta pe.. :) ..aku puas hati la sebab dapat masak tok my big bro :) amacam.. ? sedap tak aku masak.. ? memang sedap lah kan..? kalau tak sedap , apesal korang tambah banyak kali . ? ngeng !
HAH~! amacam ?
nampak sedap kan . ?
cubelah try test !
HAHA~ ! ngeng !

oke babe ! ade lagi ! yeahh ! penangan dari tangan aku..
haha !
yummy !

   haha.. memang aku masak sedap pon ! aku memang da ta bole nak bersembunyi lagi.. HAHA ~ ! bapak perasan giler you ! :) hah ! dah ! oke !


  ahhhrgg ! where are u babe ?! lame kot aku tunggu ko. ! cepat la muncul :) aku tau ko nak pujuk aku  kn ? pujok aku join keje ko an . ? memang stuff yang baek la ko babe ! tak kenal erti putus asa kan.. ? HAHA ~!
   OKE ! dah ! aku nak texting mr.B . nanti dye memekak aku yang kena.. ! korang tau ape .? HAHA~ ! ngeng la you yunk ! huh ? ! tibe2 ~~ ! oke ! dah lah ! ;-)

No comments:

Post a Comment