selamat datang ke dunia ELLYN ! jangan kemana-mana ! teruskan meneroka ! ellyn SAYUNK kowrang !

Sunday 1 May 2011

mom say NO ! yeaahh ! NO !

   OK ! da . mak aku baru balik dari kelantan . (anta jiran aku punye anak tunang ) uh ! jiran je kot ! klo tak join pon takde hal la :) tapi parent aku pegi jugak sebab ade yang nak tumpang . .  :( ok ! da , DONE ! sebab dorang pon dah balik :) humm ! menarik bile dengar mak aku terikot2 loghat org timoo tengah ni :) HAHA ~! aku pon macam tu jugak ke nanti ? HAHA ! ngeng . taknak la LOL ! mr.B . . pliss jgn aja i loghat u 2 . . i tak suke la sayang :) sorry eh.. :( ! hah ? ! HAHA ~ ! mr.B i takkan aja la . > > tapi i yang selaloo tanye ini ape , itu ape . . haha ! ngeng~ !

   ok ! ok ! da :) continue . . aku dok depan mak aku sambil tengok dye kemas baju dan menghirup sedikit demi sedikit air ribena yang baru je aku beli tadi . . :) HAHA ~ ok ! dgn tanpa segan silunye aku menyuarakan hasrat nak kawen ngn orang kelantan > yeahh ! kelantan :) ramai yang tak suke orang kelantan :) kebanyakannye member2 aku la :) babe ! korang ingat aku kesah ke kalau korang ta suke ? ! haha ! ok , tanpe membuang mase,mak aku say NO ! yeaahh , NO ! hhaah? ! tapi kenapa mak ? ? memang mak aku takkan jawap :(  :(  :( knp ye ramai yang tak suke . .? dorang jahat ke . .? hah ? tak sume kot . !

   :(  :(  :( hah??! aku sedeh ke ?? OII ! no lah ! NO ! takkan sedehlah :) kalau ade jodoh tak kemane.. HAHA ! lol ! betolla :) mr.B . .u kena usaha eh . .? oppss ! i pon kena usaha :) kita same2 kena usaha yeah mr.B. .? i nak u , u nak i . .so kenalah ! giler u i  nak usaha sorang2 . .?! memang tak kan ah ! ;-) hah! ok , dah ! ta nak cite panjang2 pasal mr.B . . :)

   oppss ! CONGRATS ! congrats tok my sis 4 da second future baby ! ahh , aku yang tak sabar :) aku macam nak gurl je nephew kali nih . . hihi . . semoga berhasil ye kak ngah ! actually gurl ato boy , aku ta kesa :) (bukan anak aku pon ) hihi :) yang penting baby dalam perot sihat and kakngah selamat ! amin :)

CONGRATS babe ! ! kau dah ade anak baru , danish bagi aku lah : HAHA~ ! suka-suki aku je . . ! ngeng !

   ok ! danish pon da pandai menyanyi skg :) haha.. siap dancing beria-ia lagi u noe.. kalau nyanyi tarik panjang giler ! ( TAK PERLU BERTENGKAR , TAK PERLU BERMASAM MUKA ) part ni dye tarik ngan stail tangan and muke2 sekali berkerot ! bapak comel giler nephew aku sorang nih ! HAHA~!

No comments:

Post a Comment