selamat datang ke dunia ELLYN ! jangan kemana-mana ! teruskan meneroka ! ellyn SAYUNK kowrang !

Sunday 15 May 2011

hang out !

   owh ! ok ! aku mmg dah lame tak menulis entry :) huhu . .penat ! sangat penat sebab banyak perkara yang perlu dibereskan . .wah ! HAHA ! owhh , ok , ok , dah ! entry kali ni aku nak cite sal aku hang out ngan my beloved friend ! owh ko ! best giler dapat hang out ngan ko ! kalau bukan sebab score A , sure kita takkan jumpe punyer ! huhu ! u are the best babe !
wang aku memang akan kuar cam air kalau aku hang out dgn kau ! NGENG !
haha ~! tapi tak dinafikan duit ko pon habis jugak kalau kua dengan aku ! sebab 2 aku suke jadi kawan ko ! ko tak berkira ngan aku ! huhuh  . . . and ko . . . . . . . . . .
selalu wat aku senyum . .dalam erti kata yang sebenar ketawa terbahak-bahak !

   ok ! hari tu bufday my nephew :) cayang ! cayang ! jaga adiah yang ucu bagi leklok ! kalau rosak siap ko ! aku lempang-lempang ko ! mahal tu aku beli ! hihhi . .yayen da sangat garang skg ! aku pon takot ngan dye . .HAHA~~! ngeng ! sume orang dye nak pukul . .tapi dengan atok tak nak pulak ! tau ko takut kan . ! tapi ngan nenek suke2 ati ko je nak pukol ! weh ! mak aku tu ! pehal ko pukol2 mak aku . ? lempang kang ! tapi nenek rilex jek ! aku lak yang lebeh2 . .HAHA~! well . .u know me . . .OVER !
hepi bufday yayen ! sayank yayen !!

   ari tu aku kua tengok wayang ngan beloved friend aku ! huhu . .best nak mampos ! hehe . .babe ! bile aku ley kua ngan ko ag ? ! tapi nex time kite kua , ko kena belanja eh . .? aku nak tengok wayang yang 3D ! haha . .baru masyukk . .mahal sikit ! HAHA~! amacam .? ok ? stuju . .?
cter ni la yang aku layan ngn kawan aku . .! best ! tak rugi kami beli tiket 3D . .huhu :)
   owh ! ok ! pas tu aku ade pegi seminar :) seminar kerjaya merangkap seminar score A ! hah ! cam seminar tok budak2 skul kan..? huhu . .! tapi tak sangat pon ! huhu ! mule2 cam borink sebab ta de member :( member aku ade meeting bagai . .bajet bos besar je ! haha . .tapi lame2 ok :) bez gak . .tapi borink :( sebab ape yang dye cakap cam merepek2 jek ! sebab aku da ngantuk time 2 ! huhu :)
haha . .:) lebeh kurang camni keadaan penceramah yang bagi ceramah kat kami 2 . .beria2 tol dye berceramah tapi kami tido  . . zzzzZZzz
  ok ! ok ! da ! aku da penat nak menaip . .skg nk kejot kan mr.B ! hoi mr.B membuta je la yang awak tau ! bangon2 ! da kol bape da nih ! isyh !
gud morning ??! bangon la mr.B ! da petang nih !!

   ok ! ok ! da  . . :)

No comments:

Post a Comment